28 Kasım 2024 Perşembe
Aydın Ticaret Borsası tarafından üyelerinin işletmelerinin pazarlama ve satış faaliyetlerini etkin kılmak, Müşteri İlişkileri Yönetimine ve Satış Yönetimine dair genel bir bakış açısı geliştirmek amacıyla Eğitmen Cem Küçüktepepınar tarafından online Etkili Satış ve Müşteri İlişkileri Yönetimi konulu eğitim gerçekleştirdi.
Online gerçekleşen eğitimde Eğitmen Cem Küçüktepepınar katılımcılara Müşteri İlişkileri Tekniklerine Bakış, Her Noktada Müşteri Algısı Ve Algı Yönetimi, Müşteri İlişkileri Yönetimi, Müşteri İlişkileri Yönetimi’nde Temel İletişim Yaklaşımları ve Etkili satış yöntemleri ile ilgili bilgiler paylaştı.
Aydın Ticaret Borsası Yönetim Kurulu Başkanı Fevzi Çondur, Eğitmen Cem Küçüktepepınar tarafından düzenlenen eğitim sonrası açıklamada bulundu. Aydın Ticaret Borsası’nın üyelerden gelen talepler doğrultusunda eğitimleri gerçekleştirdiklerini ifade eden Aydın Ticaret Borsası Yönetim Kurulu Başkanı Fevzi Çondur, bu eğitim ile katılımcıların müşteri beklentileri, müşteri sadakati, müşteri ilişkilerinin yarattığı faydalar, müşteri ilişkileri yönetimine ve satış yönetimine dair genel bir bakış açısı geliştireceğini ifade etti. Çondur, Etkili Satış ve Müşteri İlişkileri Yönetimi Eğitimi katılımcılarına ve değerli bilgileriyle eğitime katkı sunan Eğitmen Cem Küçüktepepınara’a teşekkürlerini iletti.