15 Ocak 2025 Çarşamba

Mustafa Kemal Atatürk

Üye Memnuniyet Anketi

Dear Organization Representative,

This survey is conducted to measure the perceptions and satisfaction levels of representatives from trade and industry organizations that are members of the Aydın Commodity Exchange, and to determine their current and future expectations from our institution. We appreciate your interest and assistance in completing the survey form accurately and thoroughly, and we thank you for your contributions.

Phone: 0 256 211 50 00 Faxs: 0 256 211 63 15 E-Mail: info@aydinticaretborsasi.org.tr

Anket Tarihi
Firma Ünvanı
Anketi Dolduranın Ad-Soyadı

 

Kuruluşun Statüsü

Gerçek Kişi Limited Şirket Anonim Şirket Kollektif Şirket Kooperatif

 

 

Faaliyet Türü

Ticaret Hizmet İmalat Tarım Hayvancılık Diğer

 

 

Çalışan Sayısı

1-9 10-49 50-149 150-149 250 ve üzeri

 

 

Firmanız İhracat Yapıyor mu?

Evet Hayır Yapıyor ise ülkeler?

 

 

Firmanız İthalat Yapıyor mu?

Evet Hayır Yapıyor ise ülkeler?

 

 

Bölüm 1. Borsamızın sunduğu aşağıdaki hizmetlerden hangilerinden faydalanıyorsunuz? Memnuniyet düzeyini belirtiniz.

 
1
2
3
4
5

Genel Sekreterlik Hizmetleri

Tescil Hizmetleri

Borsa Muamelat ve Belge İşlemleri

Tahsilat ve Muhasebe Hizmetleri

WEB Sitesi ve E-Uygulama Hizmetleri

Eğitim Organizasyonları

Konferans, Seminer, Bölge ve Sektör Toplantıları

Yayınlarımız ve Sosyal Medya

Yurt içi Organizasyonlarımız (Fuar, İş Gezisi vb.)

Yurt Dışı Organizasyonlarımız (Fuar, İş Gezisi vb.)

Bilgilendirme ve Danışmanlık Hizmetleri (İşbirlikleri, Mevzuat vb.)

İş Destek Hizmetleri (KOSGEB, İŞKUR, TKDK vb.)

Mesleki Eğitimler

Hizmet alanı (ağırlama, temizlik, düzen, havalandırma)

 

 

Bölüm 2. Borsamızın hizmetlerine ilişkin aşağıdaki unsurlardan ne kadar memnun olduğunuzu belirtiniz.

 
1
2
3
4
5

Anlayış, dürüstlük ve şeffaflık

Taleplerinize hızlı ve etkin cevap verme

Problemleri önleme becerisi ve çözüm odaklı yaklaşım

Yönetim Sistemleri Uygulamaları (Kalite, Müşteri Memnuniyeti)

Proje Faaliyetleri ve Bölgeye Katkı

Kuruma ulaşabilirlik

Çalışanlarla rahat iletişim kurabilme

İlgili kişiye doğru yönlendirilme

Sosyal sorumluluk faaliyetleri, kültürel etkinlikler

 

 

Bölüm 3. Borsamız yönetimine ilişkin görüşlerinizi belirtiniz.

 
1
2
3
4
5

Borsa üyelerini temsil etme yeterliliği ve becerisi

Kolay ulaşılabilir olması

İlgili merciler nezdinde etkililiği

Üye sorunlarının çözümüyle ilgili yaptıkları girişimler

 

 

Bölüm 4. Öneri, talep ve şikayetlerin ele alınması süreci ile ilgili görüşlerinizi belirtiniz.

 
1
2
3
4
5

Öneri, talep ve şikayetlere karşı tutum

Öneri, talep ve şikayetlerin iletilmesi ile ilgili bilgilendirme

Öneri, talep ve şikayetlerin çözümlenmesi

 

 

Bölüm 5. Genel Değerlendirme

Borsamızdan ne sıklıkta hizmet alıyorsunuz?

Çok Sık

Sık

Bazen

Hiç

 

 

Borsamızın performansını nasıl değerlendiriyorsunuz?

Çok İyi

İyi

Orta

Geliştirilmeli

Yetersiz

 

 

Borsamızın duyuruları ve yeni faaliyetleri hakkındaki bilgilerin size hangi kaynaktan ulaştığını belirtiniz.

Telefon

Fax

Dergi

Basın

E-Posta

SMS

WEB Sitesi

 

Diğer

 

 

Borsamızın duyuruları ve yeni faaliyetleri hakkındaki bilgilerin size hangi kaynaktan ulaşmasını tercih edersiniz.

Telefon

Fax

Dergi

Basın

E-Posta

SMS

WEB Sitesi

 

Diğer

 

 

Borsamız tarafından düzenlenen Seminer, Eğitim ve Toplantı programlarına işletmenizin katılım sıklığını belirtiniz.

Çok Sık

Sık

Bazen

Hiç

Haberim Olmuyor

 

 

Borsamız tarafından düzenlenen Seminer, Eğitim ve Toplantı programlarına katıldıysanız memnuniyet düzeyinizi belirtiniz.

Çok İyi

İyi

Orta

Geliştirilmeli

Yetersiz

 

 

Borsamızın Güçlü Bulduğunuz Yönleri.

 

 


TÜRİB
TOBB
Rekabet Kurumu
Ticaret Bakanlığı
Tarım ve Orman Bakanlığı